24 Aralık 2011 Cumartesi

dedemin insanları

iki hafta önce gittim bu filme..
mübadele yıllarında giritten göçen mehmet beyin hikayesi var.torunuyla olan diyalogları,şiveleri...
resmen bayıldım filme.en yakın zamanda tekrar izlemek istediklerimden.
hani çağan ırmak yapmış ya,hani ben çağan ırmak filmlerinde ağlarım ya..izliyorum filmi gülüyorum,izliyorum gülüyorum...dedim bi gariplik var ama neyse..
ozan karakteri müthiş zaten ona hiç laf yok,mehmet bey belkide hiç dedelerimle vakit geçiremediğimden dede oluyor bana..ve sonunda ağlatıyor tabi ki çağan ırmak yine beni..tıpkı ıssız adam daki gibi,babam ve oğlumdaki gibi...
gidip izleyiniz,gülünüz,ağlayınız...
bu arada,başka biri oynasa böyle olurmuydu bilmiyorum ama filmde çetin tekindorun yeri çok başka,bambaşka!

4 yorum:

  1. ben dahaa izlemedimmm yaaaa :((( çok güzel anektodlar vermişsin cnmm :) inşş. en yakın zamanda izlicem bendeee :)) (sevda)

    YanıtlaSil
  2. mutlaka izle cnm.eminim çok beğeniceksin;)

    YanıtlaSil
  3. merhabalarr:)
    sayfanıza geldim ama,gidebilmek ne mümkün kii:)
    samimiyetiniz ile süslediğiniz sayfanız çok hoşş..
    emeklerinize sağlıkk:)
    takipçinizim.
    bende sizi bekliyorum sayfama,arzu ederseniz elbbette..:)
    gönül dolusu sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende bu samimi yorumunuz için teşekkür ediyorum size:)
      seve seve geliyorum takiipçiniz oluyorum;)
      sevgiler..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...