1 Ocak 2012 Pazar

6 bölümlük mini dizi-PRİDE and PREJUDICE

haftasonu çalışmamayı ve havanın soğuk olmasını fırsat bilerek izledim bu mini diziyi...izlemekte olduğum bütün yabancı diziler tatilde olduğu için ne izlesem derkeeennnnn buldum bunu,iyiki de bulmuşum...türkçesi AŞK ve GURUR.. kitabıda çok meşhurdur ama okuma fırsatım olmamıştı.şimdi ilk fırsatta okumayı planlıyorum..
Diziye gelirsek,tek bir açık sahne olmadan aşk filmi çekmek vede bunu izlettirmek büyük başarı. heleki erkek karakter olan mr.darcy e hayran olmamak mümkün değil...şiddetle tavsiye ediyorum...
ilerleyen zamanlarda. tekrar izlemeyi düşündüklerimden...

9 yorum:

  1. film sitelerini talan edip izleyecek bişiy yok nidaları atan kocamı hemen ikna ediyorum :))

    izleyince yazarım düşüncelerimi
    çok öptüm...

    sevgiler
    darkolivee.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. mutlaka ikna etmelisin canım:)

    ben çok beğendim.normalde ingilizleri çok soğuk bulurum dizilerinide pek seyretmem ama bunu çokkkk beğendim..
    düşüncelerinide bekliyorum mutlaka;)

    YanıtlaSil
  3. kitabını ve filmini de şiddetle tavsiye ederim!

    YanıtlaSil
  4. hoşgeldin syhn;)
    filmini ilk boşluğumda izlemeyi planlıyorum inş.onunda yorumunu yaparım inş en kısa zamanda.sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. biz pek sevmedik :)
    zor bitti :)

    YanıtlaSil
  6. Bloguna yeni rastlamışken kısa bir süre önce izleyip çok beğendiğim bu diziyi yazdığını görünce hemen ilgimi çekti.:)
    Daha önce Jane Austen'ın Persuasion eserinin filmini izlemiştim trt'de. Yarım kalan aşk olarak tercüme edilmiş, bazı yerlerde de İkna olarak geçiyor. O filmi çok beğenmiştim. Jane Austen'ın kitabından uyarlanan bu mini diziyi de görünce hemen izledim. Birkaç gün içinde de filmini izledim. Filmde birçok kısım atılmış ve küçük değişiklikler yapılmış. Şahsen diziyi daha çok sevdim. Diziyi daha önce izlediğim için ya da daha fazla ayrıntı taşıdığı için olabilir. Filmdeki Lizzy karakterini daha hoş buldum. Fakat Darcy karakterinde kesinlikle dizidekini tercih ederim. Persuasion filmini de tavsiye ederim.:)
    İyi günler

    YanıtlaSil
  7. yorumunuz için teşekkürler...ben sadece diziyi izleme fırsatı buldum.önümüzdeki günlerde filmini de izlemek istiyorum.ben mr.darcye hayran kaldım.onun yerini dolduramaz sanırım filmdeki:)
    dediğiniz filmide izleyip bi post yazarım artık:)
    teşekkürler,sevgiler.her zaman beklerim..

    YanıtlaSil
  8. Filmini de izlemelisin :) Bu diziyi çok beğenerek izlemiştim ben de. Filmini 4-5 defa izlemişliğim vardır :)) Darcy gibi birisini bulunca hemen evleneceğim :)) Çok mu fazla şey istiyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vakit bulup izlemek istiyorum bende..ve sana canı gönülden Darcy diliyorum tatlım:)ayrıca az bile sana;)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...