8 Ocak 2012 Pazar

tiyatro-ve hep birlikte soldan çıkarlar

dün akşam nişanlıma süpriz yapayım dedim.iki tiyatro bileti aldım VE HEP BİRLİKTE SOLDAN ÇIKARLAR adlı oyuna..
yeri gelmişken; devlet tiyatrolarının aslında hiçbir oyununu kaçırmamak gerektiğini düşünüyorum. tam bilet 10 tl,öğrenci 6 tl. böyle güzel bir aktviteye bu fiyatlara katılmak çok cazip.kaldı ki tiyatrodaki emek düşünülünce az bile fiyatlar...
neyse konumuza dönelim saat 20:00 oyununa cevahir salonunda girdik.değişik bir oyundu ama ben bu sefer biraz hayal kırıklığına uğradım.genelde gittiğim oyunları beğenmişimdir ama bu biraz sıkıcı geldi bana.dünyanın en zengin adamı bill gates in kaybolduğu bir dünyada üretilen komplo teorileri ve dünyada oluşan kaosu konu alıyor.


oyunun afişi ve oyundan bir kare.

2 yorum:

  1. biz de eşimle gidiyoruz ara sıra, tadı bambaşka gerçekten

    YanıtlaSil
  2. tiyatronun yeri bende çok ayrı.hergün izlesem sıkılmam..sık sık gitmeye çalışırım o yüzden..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...