1 Ocak 2012 Pazar

kaplumbağa terbiyecisi

osman hamdi bey in eseri olduğunu bildiğim bu puzzle ı ilk başta itiraf ediyorum ki hiç sevmemiştim. nişanlım puzzle yapmayı sevdiğim için almıştı ama hiç tarzım olmayan bi puzzledı. o zaman sevgilim olan nişanlımın kalbide kırılmasın diye yapmaya başladım bu puzzle ı ve inanılmaz severek bitirdim sonuç olarak...en zor kısmı kahverengi arapça yazan kısımlardı benim için..yaklaşık 3 haftamı aldı ama değdi sanırım..şimdi çerçevelenmeyi bekleyen puzzlelarımın arasında yerini aldı;)

6 yorum:

  1. Çok güzel görünüyor, renkler çok canlı... Kaç parça olduğunu yazmamışsınız. Bitirdikten sonra puzzle yapıştırıcısı sürdünüz mü? Parlak görünüyor da... Ama değmiş bence zorlanmanıza, çok güzel görünüyor gerçekten...

    YanıtlaSil
  2. 1500 parçaydı ve bu yapıştırıcı sürülmüş hali,beğenmenize sevindim...teşekkürler..

    YanıtlaSil
  3. osman hamdi nin bu eserini kendi çapımda birçok kez çizmiştim,eminim puzzle'ıda çok keyiflidir,sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. evet başlarda önyargılı olsamda güzeldi,tavsiye ederim:)

    YanıtlaSil
  5. bir arkadaşım bitirdi ve duvarına astı, gerçekten harika görünüyor canım, sonuçtan memnun kalacaksın :)

    YanıtlaSil
  6. benimkide çerçevelenmeyi bekliyo deyacım.inş en kısa sürede çerçeleticem.şu anda bitirdiğim bi puzzle daha var.onunda resimlerini yakında koyarım:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...