6 Mayıs 2012 Pazar

Çok Yönlü Blog Ödülü:)

Sevgili delikitap ve asabakireden geldi ilk ödülüm...çok teşekkür ediyorum kendilerine, düşünüp beni ödüllendirdikleri için..sağolsunlar..

Kurallar:
1.Sizde bu ödülü 11 arkadaşınıza verin.(9 oldu ama idare edelim:)
pontinin takıları,kitap cumhuriyetim,
abıhayat,beyazkitaplık,hayatcafetarifleri,laf salatası,
kitapayracı,kitapeylemcisi,yangelyatüniversitesi
2.Ödül verdiklerinizin bloglarını ziyaret edin ve ödülle ilgili bilgilendirin.
3.Kendinizle ilgili 7 gerçeği paylaşın.
cevaplar aşağıda...
4.size ödül verenlere teşekkür edin.
tekrar teşekkür ederimmmm:)
5.ödül resmini blogunuzda yayınlayın..

1.Okunmayı bekleyen neredeyse okuduğum kadar kitabım var:(
kendimi kitap alma konusunda zor tutuyorum.
2.Kiloluyum.Kilolarımı vermek için naparsam bir yerde tıkanıyor pes ediyorum.Fakat bir gün başaracağım, inanıyorum:)
3.Ne kadar güçlü gözüksem de babamı kaybedişim beni çok etkiledi.Hayata bakışım değişti.
4.Korku filmi izleyemiyorum;korkuyorum.
5.Hayvan olarak en çok balıkları seviyorum.
6.Kedi ve köpeklerden korkuyorum
7.3 öğün tavuk ve patates yesem bıkmayacak kadar seviyorum..



5 yorum:

  1. tebrik ediyorum...
    hak ediyorsun bu hediyeyi ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım;)
      farkettiysen sana da gönderdim bu ödülü;)

      Sil
    2. farketmedim biliyomusun (: Çok mutlu ettin beni ya (:

      Sil
  2. Desteğin için sağol maviumutçuğum. Çok duyarlı bir insnsın, kutlarım seni. Sırf okuduğun bir kitap olduğu için çekiişe katılmıyor ve yinede bloğunda yayınlıyorsun. Canım benim, tekrar teşekkürler. Zahmet edipte hiçbiryerde yayınlamadan çekilişe katılanlar utansın. Ben yinede hediyelerimi gerçek blogcularla paylaşmak istiyorum. Kendine iyi bak. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne kadar güzel cümleler bunlar..çok teşekkür ederim canım.kitabı görünce tanıdık birisini görmüş gibi mutlu oldum.çok sevmiştim o kitabı ben..
      ayrıca birbirimize yardımcı olacağız tabi ki
      sevgiler canım;)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...