4 Mayıs 2012 Cuma

Engelleri Kapaklarla Aşalım!

Yine güzel bir sosyal sorumluluk projesi.
Bu kampanyayı duymayan kalmamıştır diye düşünüyordum ki geçen bir arkadaşın bilmediğini görünce blogda geçte olsa paylaşmalıyım diye düşündüm.
Bilmeyenler ya da ayrıntılı bilgi almak isteyenler için facebook,twitter ve sitelerinin linkini veriyorum.
Bende uzun zamandır bu kampanya için mavi kapakları toplamaktayım. Bir kapaktan ne olur demeyelim birike birike engelli vatandaşlarımıza tekerlekli sandalye oluyor.250 kg kapak başına bir engelli sandalye düşüyor.Kapakların rengi,büyüklüğü farketmiyor.
Linkler için buyrun:


UNUTMAYALIM!

HER SAĞLIKLI İNSAN BİR ENGELLİ ADAYIDIR!

3 yorum:

  1. Uzun süredir ben de biriktiriyorum, bence en zamanı olmayan insanın bile yapabileceği en kolay sosyal sorumluluk projesi :)

    YanıtlaSil
  2. evet baya önceden başlayan bir proje...Düşünenlerin yapanların uygulayan herkesin eline ve emeğine sağlık....

    YanıtlaSil
  3. bizim de oldukça önemsediğimiz ve çok uzun zamandır kapakları biriktirip gerekli yerlere ulaştırdığımız bir proje :) böyle güzel bir projeyi düşünüp uygulayan ve katılan herkese çok teşekkürler..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...