19 Mayıs 2012 Cumartesi

Masumiyet Müzesi-Orhan Pamuk

"HAYATIMIN EN MUTLU ANIYMIŞ,  BİLMİYORDUM."

kitapla ilgili yorumlarımı yazmadan önce beni çok etkileyen bu cümleden giriş yapayım dedim tıpkı Orhan Pamuk gibi...
Bugün bütün gün işyerinde bu cümle üzerinde konuştuk,düşündük...kimimiz en mutlu anlarına gitti bir kaç dakika farkında olmadan gülümsedi..herkes yaşadığı hayat kadar kıyaslama yapabiliyor tabi.ve ben en mutlu anını sorduğum arkadaşlarımın arasından sadece bir kişi hiç düşünmeden tereddütsüz cevap verebildi..
ben düşünenlerdenim..karar veremedim en mutlusuna,bir sürü mutlu an geldi aklıma ama seçemedim "en" olanını bir anda..

kitaba dönersek;
Bu benim ilk okuduğum Orhan Pamuk kitabı.Kızı Rüya'ya ithaf ettiği bu romanını genel olarak beğendim. Ancak başka kişilerde de okuduğum  gibi kitabın orta kısımlarında biraz sıkıldım.Bir blogda okumuştum ortalarına gelince sıkılırsanız bırakmayın mutlaka bitirin diye. İyi ki de öyle yapmışım. Sonlarına doğru yeniden akıcı oldu ve keyifle bitirdim..

Konusu hakkında söyleyebileceğim; zengin Kemal'in uzak bir akrabası olan Füsunla arsında geçen aşkı anlatıyor. Bu aşkı yaşarken Kemal'in hatıra olarak topladığı eşyalardan ise Orhan Pamuk Çukurcuma'da ilk şehir müzesi olan ve kitapla aynı adı taşıyan Masumiyet Müzesi'ni açmış.
Kitaba sahip olanlar kitaptaki biletle bir seferliğine müzeye ücretsiz girebilecek.
Boş bir zamanımda gidip görmek isterim müzeyide..


Herkese güzel haftasonları,bol MUTLU anlar diliyorum;)

Not:kitabımı sevgili yangelyatüniversitesi blogunun sahibi canım arkadaşım kitaplaşalım mı etkinliğinde göndermişti.sonunda etkinliklerden gelen kitaplarımdan birini okumanın haklı gurunu yaşıyorum:)


1.Resim Alıntıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...