7 Haziran 2012 Perşembe

Bir Ses Böler Geceyi / Ahmet Ümit



Tüm Ahmet Ümit kitaplarını okudum sanırken "Bir Ses Böler Geceyi "okumadığımı farkettim ve hemen balıklama atladım. Ancak bu sefer beni çok almadı hikayenin içine,sonu içinse diyecek hiçbirşey bulamıyorum:(
Neyse ki ilk bu kitabıyla başlamamışım Ahmet Ümit okumaya...
Çünkü diğer kitapları oldukça başarılıdır benim için,en sevdiğim yazardır.
Kitap zaten 135 sayfalık ince bir eser.İçeriğinde ise Biraz Alevi inancı,biraz Türk solu konu edinmeye çalışılmış ama ikisi de derin işlenmemiş...
Bir Alevi köyünde ölen İsmail'in yaşantısı ile devrimci Sühanın hayatlarından kesitler sunarak bu iki farklı konuya değiniliyor özetle.
Benim  1.sıralarda tavsiye edeceğim bir kitap değil ama tüm Ahmet Ümit kitaplarını okuyup bu kaldıysa okumamak olmaz derim:)
Başrolünde Cem Davran'ın oynadığı filmide yapılmıştı ama izlemek nasip olmadı daha bana..

3 yorum:

  1. ben de okumuş ve hiç beğenmemiştim :( tam bir hayal kırıklığı olmuştu..

    YanıtlaSil
  2. Hım beğenmediniz demek..ilkler iyi olup sonra böyle olunca kötü oluyor..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...