26 Ağustos 2012 Pazar

Ayşe Kulin'in VEDAsı dizi oluyor


Ayşe Kulin'in severek okuyup bitirdiğim dörtlemesinin birincisi olan Veda'nın dizisi bu sezon  televizyonda olacakmış.
Görünce çok sevindim,çünkü gerçekten beğendiğim bir seri.Umarım devamı gelir,7-8 bölüm sonra bitmez.

Hoş ben böyle izlerim havalarındayım ama son yıllarda doğru düzgün vakit bulupta izlediğim bir Türk dizisi yok.(Muhteşem Yüzyılı izlemeye çalışıyorum sadece)
Diziye gelince işgal altındaki Osmanlının son dönemlerinde geçiyor ..
Başrolünü yakışıklı Mehmet Aslantuğ oynayacakmış.Gerçi biraz yaşlandı eskiden daha iyiydi:) ama zaten bu rol için yaşlı olmak gerek.Çünkü Osmanlının son maliye nazırını oynayacak. Ayrıca Fahriye Evcen de Mehpare rolünde oynuyor,kitabı okuyanlar bilir.


Bu kitabı birçok blog arkadaşımın okuduğunu biliyorum.Bakalım dizide aynı rağbeti görecek mi?
Dizi 6 Eylül de Kanal D'de başlayacak ilgilenenlere duyurulur.

Kitapla ilgili yorumum tık tık

20 yorum:

  1. Severek okumuştum bende.Çok tutacağına eminim tabi tepkide alacaktır Osmanlı'nın şaşalı döneminin sonunu anlattığı için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her dönem dizisi gibi tepki olacaktır.umarım konuyu iyi işlerler severek izleriz..

      Sil
  2. Merakla bekliyorum Veda'yı. Hele Fahriye Evcen Mehpare'ye çok yakışmış. Umarım uzun soluklu olur. Benim listemde şimdiden yerini aldı bile..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende Mehparede beğendim Fahriye Evceni..uzun soluklu olması temennim benimde..

      Sil
  3. Bu çok güzel bir haber ^-^ merakla bekliyorum!!! Acaba gerçekten yansıtabilecekler mi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen güzel bi haber,yansıtırlarsa daha da güzel olur..

      Sil
  4. Tv de görünce ben de sevindim. Çok beğenmiştim kitabı okuduğumda. Bu kitaptan gerçekten güzel dizi olur dedim, bir de üstüne Mehmet Aslantuğ'u görünce..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehmet Aslantuğ şimdlik çok uymuş gibi role,bana öyle geldi..E zaten kitapta güzeldi..

      Sil
  5. Mehmet Aslantuğu görünce eyvah evin hasta olan şahsını mı oynayacak dedim ( adını hatırlayamadım) çok şükür değilmiş. Yakıştıramam kendisine.

    YanıtlaSil
  6. oo süper... bu uyarlama diziler kitaplara ilgiyi bir nebzede olsa arttırıyor...devamı gelsin..çok sevindim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen,zaten çok okunan bir kitaptı artık raflarda daha sık görürürüz eminim..

      Sil
  7. Aaa bu dörtleme mi..
    Bana bir arkadaşım Umut'u hediye etmişti, Umut'un, Veda'nın devamı olduğunu öğrenince önce Veda'yı alıp okuyayım dedim, şimdi iki kitap daha olduğunu öğrenince şaşırdım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. son iki kitap ayşe kulin in otobiyografisi...hayat ve hüzün isimli kitaplar,tavsiye ederim canım..ayrı olarak bu ikisi de okunabilir ama birbirleriyle bağlantılı.sonuçta veda ve umut ta geçen kişiler ayşe kulinin ailesi..Maliye nazırı annesinin dedesi oluyor;)

      Sil
  8. İki kitabı da severek okumuştum.
    Kitaplar iyi,Ayşe Kulin bilinen sevilen bir yazar Mehmet Aslantuğ da genelde kaliteli yapımları ile biliniyor. Dönem yapımlarını seven biri olarak merakla bekliyorum. Yine de televizyondan takip etmem sanırım. Reklamlar beni delirtiyor da.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende vakit bulabileceğimi sanmıyorum ama en azında deneyeceğim.

      Sil
  9. Kitapların dizi yapılmasından hoşlanmıyorum ben açıkçası...
    Yeni bir şeyler üretememek gibi geliyor, eskiyi tencit pilavı gibi (temcit pilavı ya da, bilemedim) önümüze getirmeleri gibi geliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. normalde kısacık kitaplardan sezon sezon diziyi bende sevmiyorum ama bu konu olarakta geniş,güzel bi kitaptı bana göre.farklı olabilir gibi geliyor bana.

      Sil
  10. Kameramanlığını dayımın yaptığı bir dizi. Umarım uzun soluklu olurda bende dayımı ziyaret etmek bahanesiyle sete gidebilirim.

    YanıtlaSil
  11. ben de okumuştum kitaplar ayşe kulin'in hayat hikayesini anlatmıyormuydu ?? yeterince doğru ve romandaki kadar akıcı, samimi olacağını sanmıyorum maleseff umarım yanılırım:))sevgiler.. ben greenladyyy blogum:aradığın burada değil maaleseff:)))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...