26 Ağustos 2012 Pazar

Psikoanalist-John Katzenbach





Bu tarz kitaplardan(gerilim olarak geçiyor) Kayboluş,Klon ve Histeri yi okumuştum daha önce..Zaten hepsi  de aynı yayınevinden(Koridor Yayıncılık)..Açıkcası Tüyaptan fiyatı uygun oldukları için almıştım çok fazla araştırmadan...

Bu 3 kitabı okuyalı epey oldu çok fazla beğenmediğimden midir nedir Psikoanalisti okumayı ertelemişim.Ama hata etmişim çünkü bu kitabı çok beğendim.

Kurgu güzeldi,olaylar merak uyandıran cinsten..Sonuna doğru tahmin edilebilir bazı noktalar olsa da okumaya değer.Tavsiye ederim:)

Konusuna gelince;
Psikanalist  Dr.Starks  babasının da öldüğü yaş olan 53.doğumgününde bir zarf alır ve 15 günlük süre zarfında bu zarfın sahibini bulamazsa 52akrabasının öldürüleceğini öğrenir.Alternatif bir seçenekte sunulmuştur.Kendini öldürmesi.
Kendini acımasız bir oyunun içinde bulan doktor bu oyunun bir parçası olur.Kimi zaman bir gazete ilanıyla haberleşebilir psikopatıyla,kimi zaman onun gönderdiği adamlarıyla...
Acımasız psikopatın kim olduğunu merak ede ede kitap bitiyor zaten:)
Tekrar ediyorum son zamanlarda en severek okuduğum kitap oldu.




3 yorum:

  1. Konusu ilgimi çekti bunun! okumak lazım sanırım:)

    pembeeevren.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu tarz kitapları seviyorsan tavsiye ederim;)

      Sil
  2. Ben de çok beğenmiştim bu kitabı, gerçekten konusu çok iyi kurgulanmış.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...