7 Eylül 2012 Cuma

Bikini Mevsimi-Sheila Roberts

Bu kitabı D&Rda indirimde görünce aldım.Arka kapağında şu sıralar gündemim olan zayıflama konusuna değindiğini okuyunca da ayrı sevinmiştim.
Küçük Mucizeler Dükkanı tarzında bir kitap bu.Okuyanlar bilir,çok kafa yormadan okunacak cinsten.Kafa dağıtmaya ise birebir...
Kitapta dört tane kahramanımız var ve bunların özel hayatları,ben daha çok yer verirler diye düşünsem de orta düzeyde diyet serüvenleri konu alınıyor.Başkahraman Erin nişanlı,düğün telaşında ve zayıflamak istiyor.Aynı ben yani:)
İndirimde olmasa alır mıydım?Sanmıyorum ama okunabilir.Size çok birşey katmasını beklemeden,pembe dizi modunda okuyabilirsiniz;)

2 yorum:

  1. Arada sırada bu tür kitaplar okumak da eğlenceli oluyor :) D&R bu yaz kitapseverleri çok mutlu etti zaten kampanyalarıyla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. araya serpiştirerek okumak iyi geliyor tabi:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...