10 Eylül 2012 Pazartesi

Çekiliş Sonucu

2.çekilişim dün itibariyle sona erdi.
Gündüz sınav yüzünden çekilişi yapamadım kısmet bu saate imiş.
Sadece çekiliş paylaşımı yapan blogları,blogu olmayanları dahil etmedim.Birde bi arkadaş blogunda yazmıştı fii tarihindeki postunuzun altında duyuru yapmayın farkediliyo diye.bende buna da dikkat ettim.linki çalışmayanların blogunda tek tek duyuru aradım falan.70 yorumdan sadece 43 yorum geçerli oldu nihayetinde..
ve kazanan
KitapSayfaları



Tebrik ediyorum kendisini ve kitap yorumlarını bekliyorum.
Bol okumalı günler herkese...
sevgiler;)

3 yorum:

  1. Son katılım tarihini görmeden katılıverdim :) Kazanan arkadaşı kutlarım :)

    YanıtlaSil
  2. Aaa ! 2. çekilişimi kazandım :) Çok mutluyum !!

    YanıtlaSil
  3. Mesajınızı gördüm ve cevap yazdım. Kargonun gelmesini bekliyorum :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...