22 Eylül 2012 Cumartesi

Green Salads

Eğer Green Saladsın olduğu AVMlerden birine gittiyseniz hiç düşünmeyin girin derim.Çünkü ben onun olduğu AVMlerde başka bir şey yemiyorum:)
Sahibiymişim gibi anlatıyorum ama ne yapayım çok seviyorum arkadaş!
Uzun tabakları,ne söylersen söyle gelen makarna ve salatasına bayılıyorum
Ama en çokkk soslarına ve kıtır ekmeklerine bayılıyorum ki ikisi bir arada muhteşem  oluyor..

                       bu benim en son tabağım "green special"..ızgara etlerden oluşuyor...
                                        bunlar bayıldığım soslar.beyazlı olan favorim.
nişanlımın tabağı benimde favorim olan "mantar soslu bonfile"

Ayrıca köri soslu tavuğunuda tavsiye ederim.

Daha çok fazla yerde yok.
İstanbul forum,Marmara forum,Torium ve Capa City deki restaurantlarını  ben gittim gördüm!
gidilir, yenilir.

Bu kadar reklam bana da  fazla geldi,susuyorum:)


NOT:Akla bak yarabbim 24 saat nöbet tutarken bu post hazırlanır mı.ağzımın suyu akar nöbetimi tutarım:(

6 yorum:

  1. Hiç duymadım ben burayı, Ankara'da yok herhalde:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanırım sadece istanbulda 5-6 şubesi var:(

      Sil
  2. En son çalıştığım yer Sodexo verdiği içi yemekleri mecburen dışarıda yiyorduk. İşe yakın 2 AVM de olunca artık AVMde ne varsa onu yiyorduk. Doymak ve sağlıklı beslenmek için yemek yanında salata ve pilav aldığında 20TLye yakın fiyatlar oluyor ve bizim günlük rakamımızın epey üstünde oluyordu. Sonra yeni açılan BUYAKA AVM de Green Salads ı keşfedince sorun kalmadı. 12TL civarına et-salata ve makarna yiyip doyabiliyorduk. Seçenekte çok ya, ben hergün başka birşeyini deniyordum. Çok severim yani. Upuzun yazmışım, afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bend eçok seviyor ve bolca tüketiyorum,tabakta hem et,hem makarna hem de salata olunca yemede yanında yat durumu oluyor:)

      Sil
  3. sevgili maviumut,
    aynen! ben de pek severim. eriştesi, kıtır ekmekleri, kocaman porsiyonları, özenli sunumu çok hoşuma gidiyor. salata ile gayet doyulan ender yerlerden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen aynen..ne de güzel anlattın canım çekti yeniden:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...