18 Kasım 2012 Pazar

Melekler ve Şeytanlar-Dan Brown

Uzun zamandır okumak isteyipte bir türlü fırsatını bulamadığım bir yazar Dan Brown.
Kitaplaşma etkinliğinde sevgili Darla gönderdi bu güzel kitabı,banada okumak farz oldu böylece.
Öncelikle Dan Brown favori yazarlarımdan olabilir bunu anladım.
Tarzını çok sevdim ve kitabı hızlıca bitirdim vize haftam olmasına rağmen.

*Illuminatinin varlığından haberdar olmadığımı kitabı okuyunca anladım bu arada.
*Simgebilim profesörü Robert Langdon Cern(isviçredeki büyük fizik laboratuvarı)fizikçilerinden Leonardo Vetranın cinayetini çözmek için  çağrılır. Daha sonra Vetranın kızı fizikçi Vittoria da romana dahil olur ve olaylar ilginçleşir.Çünkü Vittorianın babası ile bulduğu karşımadde denilen çok tehlikeli buluş çalınır.Vatikanda olduğu bilnmekte fakat bulunamamaktadır..Amaç bunu 24 saat içinde bulmaktır yoksa Vatikan yok olacaktır.

Kurgu güzel,Roma ve Vatikan ile ilgili geniş bilgiler vermekte.Bir kere daha İtalyaya hayran kalmama sebep oldu kitap.Gdip göresim had safhaya çıktı.
Hala okumayanlar varsa hemen okuyabilir düşünmeden.
filmide çekilmişti onuda izlemek nasip olmadı,Başrolde de Tom Hanks olunca kesin izlenmeli diyorum,en yakın zamanda fırsat bulmam lazım.

6 yorum:

  1. Ben de severek okudum, hatta okunmayı bekleyen bir kitabı daha var ama sıra nezaman gelir bilinmez:) Keyifli okumalar canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen ya o kadar çok sırada kitap var ki..

      Sil
  2. benim için bir yazar onun okuduğum ilk kitabı ile vardır her zaman. O ilk kitabın yerini hiçbiri tutamaz ve ben o yazarı o kitapla sever o kitapla bilirim. Diğer kitaplarını da okurum ama hep dilimde bir "Ben ilk şu kitabını okumuştum. O daha güzeldi." cümlesi.

    Bu kitap ise benim için ilk ve şu an tektir. Yazarın okuduğum ikinci kitabı olmasına rağmen ilkinden daha çok sevdim. Demek ki bu gerçekten güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende bu kitabı sevdim ve en güzeli bu diyo çoğu kişi.inşallah diğerlerinide beğenirim.

      Sil
  3. Ben bu kitabını pek sevmemiştim.Dijital kale benim favori Brown kitabımdır.Sevgiler..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...