20 Ocak 2013 Pazar

Gönderilmeyen Aşk-Nermin Bezmen


Severek katıldığım kitaplaşalım mı etkinliklerinden birinde,İncitanem blogu tarafından hediye edilen kitaplarımdan "Gönderilmeyen Aşk"
ayrıca okuduğum ilk Nermin Bezmen kitabı.

Yaklaşık bir yıldır okunmayı bekleyen kitabı,kulelerimin arasından çekip çıkardım ve bugünde uzun çabalarım sonucunda bitirdim.

Bitince ilk tepkim eee sonra? oldu.Yani 3-4 tane cevapsız soruyla başbaşa kalakaldım..

Şimdi konusu için ne desem bilemiyorum.İlk 65 sayfa biraz zorlama gitti.Sonradan heyecanlanmaya başladı.Dedim sonu kurtaracak ki o da beklediğim gibi olmadı.

Roman içinde roman okuyorsunuz kitapta.Çünkü kahramanımız da bir yazar ve onun da yazdıkları ayrı bir kitap oluşturmakta romanın içinde -ki o kahramanlardan biri de yazar-! (çok karışık oldu ama anlatabildim umarım:)
Eşini yitirmiş bir kadının iç dünyası,yeniden sevme-sevilme isteği uzun uzun anlatılmış. Romanlarındaki kahramanları da en az onun kadar tanıyorsunuz kitap bittiğinde.

Tavsiye eder miyim.Pek sanmıyorum ama ilerde bu yazara bir kere daha şans vermek isterim.Zira beğenilen başka kitapları var.
Birde bu kitabı okuyan varsa Anberin için ne düşündüğünü bana maille falan bildirirse çok sevineceğim!!!


1 yorum:

  1. Sanırım bu kitaba rastlarsam hemen ordan uzaklaşacağım, anlamıyorum karışık olunca aklım başka yerlere gidiyor. :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...