20 Ocak 2013 Pazar

Sidikli Kasabası (Müzikal)


İki hafta önce pazar günü tiyatro bileti almaya kalktım ve tüm biletlerin tükenmiş olduğunu görünce şaşırdım.Genelde sabahın erken saatlerinde 10bilet falan kalmış olurdu.. 
Bu müzikal hakkında bir fikrim yoktu ve biraz nette araştırınca biletlerinin çok erken tükendiğini ve kapalı gişe oynadığını gördüm.
Bu da merakımı iyice arttırdı ve iki hafta sonraya yani dün için, nişanlımla gitmek üzere 2bilet aldım..
Nihayet iki haftanın bitiminden sonra dün Devlet Tiyatroları Cevahir Sahnesinde izledik.
Beklediğimize de değdi doğrusu.

Hepsi genç,kalabalık bir kadrosu var.Müzikler müthişti ve danslar...
Zaten müzik grubu da arka planda olacak şekilde sahnede canlı kanlı gözünüzün önünde:)
Bu da ayrı bir hoşluktu.

Konusuysa ilk okuduğumda hayli ilginç gelmişti bana;
Dünyada azalan su ile beraber umumi tuvaletler hariç tüm tuvaletler yasaklanıyor. 
Umumi tuvaletler ise özel bir şirketin denetimine veriliyor.
Tuvalet parasını vermeyenler ya da kurallara aykırı olduğu için farklı bir yere tuvaletini yapanlarsa "Sidikli Kasabası" denilen,hakkında kimsenin fikri olmadığı bir yere gönderiliyor.

Oyunun 2saat 45 dk olması bana biraz uzun geldi.. Bu tek olumsuz fikrimi saymazsak oyun çok canlı,çok güzel.Eğer  gitme fırsatınız varsa görmenizi tavsiye ederim.

Görsel alıntıdır.

2 yorum:

  1. Şark Dişçisi'ni izlemediysen tavsiyedir. 3 saate yakın ama zerre sıkmıyor. Sürekli gülüyorsun. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazdım aklıma:)en yakın zamanda inşallah izleyebilirim:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...