28 Şubat 2013 Perşembe

Mim-21


Biricitin mimini sıcağı sıcağına cevaplıyorum:)

1- En son kime yalan söyledin? Neden?
    Bu ara pek yalan söylemiyorum kimseye.En son yalanımı da bir arkadaşım yüzünden  anneme söylemiştim.
2- Biz okumuyoruz farz et, kendine bir itirafta bulun..
  Sanırım hiçbir zaman istediğim kiloda olamayacağım.
3- Şuan istediğin işi mi yapıyorsun?
  Başlarda kesinlikle hayalimde olmayan bir işti.Sonradan çokça sevsem de içimdedir hala  edebiyat,tarih,öğretmen  olmak.
4- Mutlu musun?
 Çoğunlukla evet.Mutlu olmak birazda kanaat etmekle alakalı.
  Zaman zaman hüznü de severim ama.
5- Keşke..?
 Keşke Ankara'da biraz daha kalabilseydim.
6- Sence ideal eş nasıl olmalı?
Yeri geldiğinde "biz"olmayı,yeri geldiğinde birey olmayı başarabilmek birçok sorunu halledebilir diye düşünüyorum.
7- Nerede yaşıyorsun ve ömrünü nerede geçirmek istiyorsun?
 İstanbul'da yaşıyorum.Uzun vadede buradan gitmeyi pek düşünmüyorum.
8- Korkuların neler?
Vefasızlıkla  suçlanmak,işimde hata yapmak..

En son gelen kitap kargom:)
9- Seni en çok ne mutlu eder?
Beni her daim mutlu eden  şey yeni bir kitap.Kitapla ilgili olan herşey!
Eğer internetten sipariş verdiysem o  kargo paketini açarken yaşadığım mutluluk paha  biçilemez:)










10- Hayatında en çok utandığın an/anı?
  bilemedim şimdi.
11- Kendinde en sevmediğin özellik?
Şu sıralar çabuk öfkeleniyor oluşum.

  Asabibakireyi mimliyorum bende;)

NOT:Fotodan anlaşılacağı üzere Evekitap indiriminden aldığım cicilerim:)Okunmak için sıraya girdiler:)En alttaki kitabı ben sipariş vermedim ama bu  evrenin bir  mesajı olsa  gerek bana:D Tam  adamına göndermişler hakikaten...

1 yorum:

  1. canım cok hızlısın:) elıne sağlık,kıtaplarını bende tabııkı cok sevıyorum cok mutlu oluyorum kıtap okuduğumda:) eş konusundada cok haklısın biz olabılmek cok onemlı,yerıne gore ben olunur ama sureklı ben ben o bencıllık olur ve hıc ıyı bısey değıl bı ılıskı acısından.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...