6 Şubat 2013 Çarşamba

The Body Shop

The Body Shop İndiriminden bende nasibimi almış ama bir türlü paylaşamamıştım.Zaten blogumda bu tarz kozmetik yazıları pek yazmıyordum ama TBSun  güzelliklerini  paylaşmadan edemedim.
Ve işte ganimetlerim:)

Kutumun içinde 50ml parfüm,duş jeli,küçük boy krem ve pembe lif var. 
Açıkçası kokusunu beğendim ama kutunun güzelliğini daha bir çok sevmem etkili oldu almam  da:)
Şu an için parfümünü  kullandım sadece.Hafif bir kokusu var.
Japanese Cherry

İki tane kocaman kremim oldu. Kutudaki minik boyu da sayarsak üç!
Evdekilerde cabası...
Bir krem bitirme özürlü olarak bunları nasıl bitireceğim hiç bilmiyorum. Sizde de var mı böyle bir huy? Ben çok çabuk sıkılıyorum bitiremiyorum.iş yerine götürüyorum el birliği ile bitiriyoruz:)
Bu arada beyaz kutuda olan White Gardenia yazan kreme bayıldım. Kokusu müthiş ve çok iyi nemlendiriyor. Bu alışverişte en beğendiğim ürün oldu kendisi. İyi ki satıcı kızın tavsiyesini dinleyip almışım.
Ve bu da daha önceki The Body Shop alışverişimden. Şeker gibi kokuyor.
Minik  boy olduğu içinde çantada ağırlık yapmıyor.
The Body Shopu seviyor ve gördüğüm mağazalarına birşey almasam da uğramadan  geçmiyorum;)


15 yorum:

  1. tbs ben de çok seviyorum :) geçenlerde çilekli set almıştım, ama doyamadım. dün de vanilyalı set ve yanında bi sürü losyon, duş jeli şu bu aldım. kokuları yeter :)
    güle güle kullanasın sen de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sende güle güle kullan canım.
      yeri gelmişken söyliyim bu ara pcyi elime alınca ilk seni ziyaret eder oldum:)
      mart menekşeleri ile başlayan eş zamanlı okumamız kitap hırsızı ile devam ediyordu ki ben epey geride kaldım.sınavlar yüzünden bitiremedim kitap hırsızını:( önümüzdeki günlerde de sırçalanı okuyacağım için kitap yorumlarına göz atıyorum sürekli:)

      Sil
    2. aa nasıl sevindim, ne mutlu bana, çok teşekkür ediyorummm <3
      zevkler bir demek ki :) ah ahh o mart menekşeleri süperdi

      Sil
    3. evet canım.bu ara denk geldi kitaplar:)
      bide asabibakire ile öyle denk geliyor,hoş oluyor:)

      Sil
    4. asabi kuzumu da pek severim, o da zevklidir.

      ben* nasıl gidiyor :)) bir arkadaşıma ödünç verdim onu da. yayılsın herkes okusun istiyorumm

      Sil
    5. BEN çok güzel:)
      iki arkadaşıma da hediye ettim hatta..
      kafa dağıtmaya birebir:)helede ders çalışırken aralarda.

      Sil
    6. beğenmene çok sevindim, mükemmeldir Alpay Erdem hayranıyım <3 :D

      Sil
    7. Yakında BEN ile ilgili bi post yaparım:)

      Sil
    8. merakla bekliyorum <3

      Sil
  2. ben yakalayamamıştım body shop indirimlerini hiç. bu sefer kaçırmayayım bari..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım takipte kal çünkü epey indirim yapıyorlar.ürünlerde güzel.

      Sil
  3. tbs den aynı (Japon Kiraz ağacı) parfüm ve vücut losyonunu bende aldım. Kokusunu çok beğenmiştim, ne yazık ki çok kalıcı değil. İyi bir okuyucu olarak, kitap zevkinizi de çok beğendim.Bana da beklerim www.cosmodemo.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çok kalıcı olmadığına bende katılıyorum.
      blogunuza katıldım,teşekkür ederim;)

      Sil
  4. merhabalar,güle güle kullanın hepsini,güzel bir blog emeğinize sağlık :)
    banada beklerim izleyicimö olursunuz belki bol bol görüşürüz :)
    http://ugurbocegimmutfagi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim:)
      izleyiciniz oldum seve seve.görüşürüz;)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...