1 Ağustos 2013 Perşembe

Kına İçin Hediye Lokumluk

 Sonunda kına detaylarımı paylaşıyorum:) Evleneli 1,5ay oldu.  Zaman su gibi geçiyor...
 Yeni eve alışma ve birde ramazan bir araya gelince bloga vakit ayırmak epey güç oldu. Haliyle paylaşımda yapamadım kına-düğün ile ilgili...

Bu lokumlukları kına hatırası olarak hazırlamıştım. Eminönü'nden çok severek aldığım lokumlukların içine de çifte kavrulmuş lokum koydum. Hazır aldığım kırmızı tüllerle de süsleyince bence çok hoş bir hediye oldu. Herkesten de olumlu yorumlar aldım. Tavsiye ederim kına hatırası olarak...

2 yorum:

  1. Çok güzel bir düşünce :) Seviyorum bu tarz fikirleri. Bende kına gecem için konsepte karar verebilirsem eğer nasıl hediyelikler vereceğimede karar vericem İnşAllah :) Bu aşamalar en zor aşamalar sanırım. Siz atlatmışsınız ne güzel. Yuvanızda mutluluklar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geç cevap yazabiliyorum.kusuruma bakma:)
      İnşallah gönlüne göre bir hediye bulabilirsin canım..bu aşamalar en zevkli kısımları insan evlenince özlüyor bile:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...