9 Ekim 2013 Çarşamba

Oğullar ve Rencide Ruhlar-Alper Canıgüz


Son zamanlarda adını sıkça duyduğum bir yazar Alper Canıgüz.
Bu nedenle bir kitabını edinip fikir edineyim istedim.
Hatta bu Oğullar ve Rencide Ruhların ikincisi olan Cehennem Çiçeğini bile aldım kesin seveceğimi düşünerek.
Ama nedense biraz zorlandım okurken,arada sıkıldım.Bu kadar okunan/sevilen bir kitaptan daha fazlasını bekledim sanırım. Polisiye severim. Hem de aşırı severim ama bu kitaba polisiye de diyemiyorum, tam olarak mizahta.

5 yaşındaki Alper Kamu'nun dedektifliğe soyunup mahallelerinde işlenen cinayetin zanlısını arama çabaları konu edinilmiş..Tabi kahramanımız büyümüşte küçülmüş,felsefe meraklısı bir minik adam. Hiç öyle 5 yaşındaki çocuk lafları değil konuşmaları.Hazırcevap,bitirim..

Hakkını yememek gerek bazı yerlerinde güldüğüm ,eğlendiğim,düşündüğüm oldu ama o kadar. İkinci kitabı bende olmasına rağmen ne zaman okurum bilinmez. Umarım onu daha çok severim. Sevmek istiyorum ben bu yazarı ya!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...