15 Aralık 2013 Pazar

Su ve Ateş / Film




Her ne kadar Açlık Oyunları serisinin 2.filmi olan Ateşi Yakalamak için aylardır bekliyor olsam da gittiğimiz sinema salonundaki saatleri uymadığı için Su ve Ateş'e gitmiş olduk.
İlginçtir ki daha önce de gittiğim, yine Özcan Deniz yapımı olan Evim Sensin in postuna bakayım dedim ki ona da pek planlı gitmediğimizi gördüm:)

Geçen bir arkadaşım Türkler töre meselesi diye birşey olmasa çok az film yaparlardı herhalde dedi.Gerçekten maalesef böyle bir gerçek var Türkiye'de. Diliyorum bu sıkıntılı konular tamamıyla ülkemizden kalkar,kimsenin töre nedeniyle canı yanmaz inşallah..

Toplumsal yaramızdan sonra konusuna gelirsek -ki gelmesekte az çok bahsetmiş oldum-güzel bir aşk,töre,hüzün var bu filmde.
Film kötü değil ama. Müthişte değil. İzlenir, hüzünlenir ama sonu tahmin edilir cinsten. 

2 yorum:

  1. Bir türlü gidemedim şu filme , çok merak ediyorum ama beklentilerimi de yüksek tutmuyorum sanırım haksız değilim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. boşa gitmişim demedim ama vizyonda başka izlenecek film varsa öncelik olmayaiblir canım;)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...