26 Aralık 2013 Perşembe

Aşk Ölümden Uyanıştır-Tess Gerritsen


Yine bir yazarın okuduğum ilk kitabı..

Tess Gerritsen okumayı ne zamandır istiyordum.
Hatta kitaplığımda Masumiyetin için Savaş adlı kitabı da okunmayı bekliyor ama Kış Şenliğinde "Okuma yazmayı öğrendiğiniz ilk yıl yayımlanmış bir kitap kategorisi için uygun kitap ararken bu kitabı buldum..
Kitap,1996 yılında ilk kez yayımlanmış.Bende 88 doğumlu olduğumdan 95-96 yıllarında okumayı öğrendiğimi farzedip buna göre aramamı yaptım..
Birde kitabı Kiler markette %50 indirimle görünce çok sevindim çok,kaptım hemen:)

Kitaba gelirsek polisiye tarzında bir kitap.Bende polisiye sever olunca 7 saat gibi bir sürede bitirdim kitabı.
Aslında kurgu biraz basitti ama sanırım seveceğim bir yazar olacak Tess Gerritsen.
Başka kitaplarını da okuyup öyle bir karara varmak istiyorum yazar için...

Kitap, nişanlı bir kızın düğün günü kilisede yüzüstü bırakılmasıyla başlıyor.Kiliseden eve dönerken kilise bombalanıyor ve davetlilerle gelin kıl payı kurtulmuş oluyor..
Bundan sonra ortaya esrarengiz ölümler ve bunları çözmeye çalışan tecrübeli dedektif Sam çıkıyor.
Birde arka planda(zaman zaman ön planda:) alevlenen bir aşk var ki bu kısımlarda romantik türde kitap okuduğunu hissediyor insan:)

Bu tarz kitapların konusuna fazla dalınca pek tadı kalmadığından daha da birşey yazmak istemiyorum.

Kafa dağıtmaya birebir kitaplardan.

                               
Okuma yazmayı öğrendiğiniz ilk yıl yayımlanmış bir kitap:30 puan


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...