19 Aralık 2013 Perşembe

Cehennem-Dan Brown


Başrolde Robert Langdon olan Dan Brown kitaplarını sırasıyla okumak için Cehennem çıkınca epey merak etmiş ama önce Kayıp Sembol'ü okumam gerektiğinden beklemek zorunda kalmıştım.İyi de olmuş.Böylece Kış okuma şenliğinde  Altın Kitaplar Yayınevi’nden çıkan bir kitap  kategorisinde okumuş oldum.

Kitaplar sırayla okunamaya da bilir ama yine de satır aralarındaki önceki kitaplara yapılan göndermeleri anlamanın tadı ayrı bir güzel oluyor...

Kahramanımız,Robert Langdon'ı görünce hayli sevinmiştim.Çünkü severek okuduğun yazarlarda alışık karakterler görmek hoştur her zaman..(Bkz.Ahmet Ümit Başkomiser Nevzat Karakteri.) 
Ancak kitabı bitirince dedim ki bir sonraki kitap umarım Langdon lı olmaz.Çünkü çok standart olmaya başladı kitaplar.Simgebilim profesörü Robert Langdon,birden bire ortaya çıkan bir hatun falan.Okumayanlar için daha fazla birşey söylemek istemiyorum ama Melekler ve Şeytanlar,Da Vinci Şifresi ve Kayıp Sembolü okuyanlar sanırım ne demek istediğimi anlamıştır.

Israrla konusunu okumamıştım ki süprizi kaçmasın diye.
Ama maalesef kitap tasarımında arka kapaktaki resim hikayenin gidişatı hakkında bilgi veriyor.
Keşke olmasaymış daha da süpriz olurdu dedim,okurken de sürekli İstanbul içeren kısımları bekleyip durdum.Bu da beklentimi hayli arttırdı.

Yine de çok sıkılmadan,severek okuduğum değişik bilgiler içeren bir Dan Brown kitabıydı..Tabi ki hızlıca bitti.

Bu arada hala favorim Melekler ve Şeytanlar.Sanırım hep öyle kalacak!

Kış Okuma Şenliği Puanı:10Puan.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...