15 Aralık 2013 Pazar

Kara Yağmur-Karl Olsberg


D&R 5 tl kampanyasından aldığım kitaplardan biri daha .
Daha önce yazarın yine aynı kampanyadan aldığım Sistem adlı kitabını okuyup,beğenmiştim.
Bu kitabını da indirimde görünce hemen aldım.Okumakta Pinuccia'nın kış şenliğine nasip oldu.
Adında kış mevsimi ile ilgili kelime geçen kategorisi dahilinde okudum ve bu kitabını da beğendim Karl Olsberg'in.

Kitap tam bir felaket senaryosu kıvamında.
Olaylar Almanya'da geçmekte.Türkler ve Neonaziler arasındaki gerginliklerin arka planda olduğu, atom bombasının mahvettiği Almanya'yı okuyoruz..
Atom bombasından sonraki görüntüyü/yaşananları çok iyi tasvir etmiş yazar ve ben görmüş kadar hissettim açıkçası. Felaketin hayatları nasıl mahvettiğini,kalıcı olarak nasıl hasarlar bıraktığını da anlatmış yazar..

Başlarda birçok hayat okuyoruz farklı farklı ama bir an öyle bir kesişmeye başlıyor ki tam oturuyor taşlar yerine.Ve kesişmeler ayrı bir tat veriyor.

Kitap genelinde sürükleyici.11 Eylül'den sonra Dünya'daki tüm olası olayların Müslümanlarla ilişkilendirilmesi burada da geçiyor ve bu beni en rahatsız eden kısımdı.Neyse ki yazar dengeyi bir yerden sonra sağlıyor da iyice can sıkmıyor.

Bildiğim kadarıyla bu yazarın Türkçe'ye çevrilmiş başka kitabı yok.İnşallah çevrilir de okuyabilirim...Can yayınları duy sesimi...!!!

Kış Okuma Şenliği Puanı:20 puan


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...