31 Ocak 2014 Cuma

On İki -Jasper Kent


Bol okumalı günlerin arkasından finaller,onun arkasından da bütünlemeler gelince bu ara epey az okuma fırsatım oldu...Sanırım kış şenliği kitaplarımı yetiştiremeyeceğim..Tabi ki pes etmiyor ve okumaya devam ediyorum:)

On İki Can Yayınlarının her yıl D&Rda yapmış olduğu 5tl kampanyasından aldığım bir kitap...Bu bir seri imiş..Serinin 2.kitabı olan "On ÜçYıl Sonra"yıda  yine aynı indirimden almıştım..Kış okuma şenliği.nde bir serinin 3 kitabını okuma kategorisinde bu seriyi seçtim ve yetiştirebilirsem 3.kitabı olan "Çarın Laneti"inide iş arkadaşımdan alıp okuyacağım.

Kitabımız tarihi-fantastik..Ama daha çok tarihi bir kitap olmuş bana göre..Çokta iyi olmuş çünkü ben vampirli kitaplara pek ilgi duymadığımdan bugüne kadar hiç okumadım...Nedense pek sevemiyorum fantastik türün vampirli kısmını...(Alacakaranlık serisini okumadım ama filmleri müthişti.Onu istisna tutuyorum:)

Bu nedenle az geçen vampir bölümleri aşırı rahatsız etmedi beni...
Tipik Rus isimleri her Rus Edebiyatı okuduğumda olduğu gibi ilk bölümlerde yine zorladı beni,ama sonradan alıştım..

Romanda Fransız ordusunun (Napolyon) 1812de Rusya'yı işgal etmesi işleniyor...Tabi bu durumun yanında doğa üstü güçlerin bu savaştaki etkisi anlatılıyor..

Birebir tarihi olaylarla fantastiğin birleşmesi benim gibi tarihsever fantastik sevmeyen için gayet kıvamındaydı:)
bazı kısımları zor ilerlese de çabuk okudum...arada bir başka kitap okuduktan sonra serinin devam kitaı olan "On Üç Yıl Sonra"yı okuyacağım..


8 yorum:

  1. Nedense vampir zamazingolu romanlardan hiç feyz etmem ama bu ilgimi çekti.Tanıtım için teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende aynı senin fikrindeydim ama bu pek rahatsız etmedi beni..

      Sil
  2. Ben de iki kitabı aldım ama okunma sırasını bekliyor :)

    YanıtlaSil
  3. Ben bu kitabı çok zor okumuştum, bana da tam tersi vıcık vıcık vampir hikayesi gibi geldi, tarih okuyacağımı ummuştum halbuki :( Diğer iki kitabı elimde olmasına rağmen okumayacağım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. türü fantastik olduğundan daha fazla vampir beklemiştim aldığıma da pişman olmuştum ama bana beklentimden az gelmişti..yoksa bende sevmiyorum bu türleri pek..

      Sil
  4. duymamışım hiç.
    kapak iyimiş.
    tarihsel fantezi.
    okumuyom hiç ya.
    bi denesem mi ki.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. denenebilir..benimde pek okuduğum bir tür değil ama indirim sayesinde edinmiş oldum;)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...