23 Şubat 2014 Pazar

Bebek Bezinden Pasta Yapımı

Sevgili kuzenimin yeni doğan oğlu Yusuf için bebek bezinden pasta yaptım ben.
Daha önce bezden pasta fikrini internetten görmüş ve de bayılmıştım.
Ayrıntıları da kendimce şekillendirince ortaya bu güzellik çıktı.
Paylaşayım ki fikir olsun dedim.
Artık hastaneye doğum ziyaretine giderken bu güzelliğin farklı versiyonları bana eşlik edebilir sanırım.
Ben çok beğendim,yaparken de çok eğlendim. Kuzenimde çok sevdi.


İçine bebek önlüğü, dalin bebe sabunu,çorap ve minik ayakkabı koydum ben. Tabi ki farklı objeler de konulabilir. 
NOT:fotoğraf biraz soluk çıkmış ama normalde daha hoş:)

5 yorum:

  1. Çok güzel olmuş bence en sevimli hediye bu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım ,bence de pek sevimli:)

      Sil
  2. Ay cok hos, benim oğluma da yapan olsa diye özendim bir anda :)

    YanıtlaSil
  3. Çok yaratıcı.harika olmuş:) Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...