2 Mart 2014 Pazar

DT-Kalpak


Cuma akşamı Taksim Küçük Sahne'de izledik Kalpak'ı.
10 gündür heyecanla Cuma gecesinin gelmesini beklemedeydim.

Artık eskiden olduğu gibi gittiğin anda bilet bulunmuyor...Epey önceden almak gerekiyor...
Kapalı gişe oynuyor oyunların çoğu ve bu durum tiyatro açısından çok iyi tabi ki...
Bu nedenle epey bir önceden bilet almak gerekiyor...
Ben genelde 10gün önceden falan alıyorum ve heyecanla bekleme içerisine giriyorum:)
Hem genelde de önlerde izleme şansımız oluyor.Bu da ekstra avantajı :)

Kalpak,2.Dünya Savaşı sonlarında geçiyor. 
Bir Rus askerinin, Alman bir ailenin evine saklanmasıyla başlıyor.
Evin babası ise askerde savaşmakta ve savaş bitince dönmesi beklenmekte.
Birkaç günlük saklanma zarfında filizlenen bir aşkta var oyunda...



Karakterler,oyunculuklar çok güzeldi...Özellikle nine rolündeki Suna Selen.
Ne kadar iyi bir performanstı öyle..

Oyun, bana biraz kısa geldi..Pat diye bitiverdi gibi..Sanki biraz daha işlenebilirdi konu..
Bunu saymazsak epey beğendim ben bu oyunu.Zeten daha koltuğunuza oturur oturmaz dekora ne kadar önem verildiğini görüyorsunuz.Sahne çok güzel olmuştu.
İyi seyirler.


NOT:Sıradaki oyun ay sonuna bilet aldığım "Toros Canavarı". Bu yıl ilk kez Şehir Tiyatrolarına gideceğiz..Şehir Tiyatroları Gaziosmanpaşa Sahnesinde izleyeceğiz.Eskiden sadece çocuk tiyatrosu vardı GOPta...Bu sahne sanırım bu yıl açıldı..Görünce ulaşım açısından epey sevindim...Heyecanla beklemedeyim:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...