15 Kasım 2014 Cumartesi

Hamlet-William Shakespeare



Uzun yıllar sonra bir tiyatro eseri okudum...
Ne zamandır Shakespeare'den bir eser okumak istiyordum.
Beyazıt Sahaflar Çarşısı'nda gezinirken tertemiz bir ikinci elini buldum ve hemen aldım.

Bu aralar alışkanlıklarımı kırıp sahaflardan kitap almaya başladım ya yine de eski eserlere, saman kağıtlara elim gitmiyor..Gıcır gıcır,ikinci el olduğu belli olmayanları seçiyorum şimdilik...
Yine de bir başlangıçtır diye seviniyorum.Çünkü eskiden kesinlikle okuyamazdım ikinci el..

Kitabımızda Danimarka Prensi olan Hamlet'in babası ölür,amcası tahta geçer ve annesi ile kısa bir sürede evlenir.Hamlet babasının hayaleti ile karşılaşır.Bu evliliğin arkasındaki sırrı babasından öğrenir ve amcasından intikam almak için değişik yollar dener.

Hamlet'i okumayan kaldı mı bilmiyorum ama genel olarak keyifli bir kitaptı.Zaten kısa bir eser olduğundan da hızlı okunmakta.Ancak öykü türüne bile alışamamışken uzun zaman sonra tiyatro eseri okumakta biraz zorlandığımı da itiraf edeyim.Bu nedenle şiir,öykü gibi türleri biraz daha sık okumaya çalışacağım..

Birde Devlet Tiyatrolarında kapalı gişe oynayan bu oyuna bilet bulup gidebilirsek ne hoş olur.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...