11 Ocak 2015 Pazar

Cimri-Moliere/DT


alıntı
Şu sıralar Küçükçekmece Sahnesinde sergilenen Cimri'ye sonunda bilet bulabildim.
Bu sahneye ilk kez gittik.
Bundan sonra  konumu dolayısıyla tercih etmeye karar verdik.
Salon gayet geniş ve ferahtı.Bilet bulmak için avantajlı bir durum tabi ki bu
Birde diğer salonlara göre bilet daha ucuzdu,Bu da dikkatimi çekti.

Cimri,gelmiş geçmiş en meşhur oyunlardan olduğundan görmeyi çok istiyordum.
Tabi ki bilet almak için pusuda bekledim de gidebildik oyuna.

İyi ki de gitmişiz.Çünkü bayıldım!
Kostümler,dekor,oyuncular...

Ben tek kişilik oyunları oyuncu açısından her zaman takdir etsem de bazen  sıkılıyorum.
Hadi biri girsin artık diyorum içimden:)
Bu açıdan Cimri hayli doyurucu..
Birçok usta oyuncu birlikte rol almışlar bu oyunda.

Oyun, eğlenceli,düşündürücü tarzda..
Aşırı cimri olan babanın çocukları ile olan ilişkisi,para merkezli düşünce yapısı etrafında dönüyor.
Birde baba evlenmek isteyince iyice karışıyor vaziyetler..


alıntı

Gidiniz ,izleyiniz efendim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...