31 Aralık 2015 Perşembe

2015 biter,2016ya başlarken...



2015 değişik bir yıldı benim için. 
Çok şükür kişisel yaşantımda herşey yolunda ilerledi. 

Şöyle bir dönüp baktığımda 2015 e girerken okullu idim. Şimdi mezun bir biyologum. Yılın ilk yarısında arazilerde bitki toplayıp,böcek topluyordum:)

Haziranda mezun olurken yaklaşık 7haftalık hamileydim,bebeğimle mezun olmuş olduk ve bu çok eğlenceli idi..

Hazirandan sonra okul nedeni ile yıllardır süren gece nöbetlerim azaldı ve gündüz mesaisine gittim ki benim için her sabah işe gitme faslı başladı. Oysa ki ben geceleri tek başıma çalışan bir tiptim. 

Sonra 32. Haftamda(7Aralıkta) doğum öncesi izne ayrılıp ev hanımı oldum. Biraz kilolarım,birazda 2,5 yıllık evli olmama rağmen okul+iş hayatımdan evime doyamamış olduğumdan izne erken ayrıldım. 

Şimdi ise 35+3haftalık bir gebe olarak evimde huzurla,hazırlıklarımı yapıp oğlumu beklemedeyim. İnşallah sağlıklı bir şekilde Zamanında gelir oğlumuz. 

2016 nasipse evladımıza kavuşup büyüteceğimiz bir yıl olacak. İnşallah herşey yolunda gider ve bizler iyi,faydalı ebeveyn olmayı başarırız. 

Not:her ne kadar hayatımız yolunda gitmiş olsa da genel olarak(tabi ki küçük sorunlar oldu)bu yıl ülkemiz açısından çok kötü geçti. Terör,patlama,cinayetler,sayısız ölüm  bizi sürekli üzdü. hamilelik nedeniyle tavan yapmış hormonlarım sayesinde ekstra etkilendim. Dilerim tüm Dünya da barış olsun.  İnsanlar,insan olmanın farkına varsınlar. 

Not2: Geçen yılı 26kitapla bitirdim ki bu sayı çok çok az. Bekleyen çok kitap var ama sayı bu yıl daha da azalacak sanırım. Malum Bebek geliyor:) yine de bol okumalı bir yıl diliyorum kendime ve tüm kitapseverlere. 


Merhaba,2016.

5 yorum:

  1. Allah sağlıklı ve hayırlı bir evlat nasip eder inşallah 😊 2016 sizin ve ülkemiz için de çok güzel bir sene olur inşallah 😀

    YanıtlaSil
  2. bloga çok az girdiğim için bebek haberini kaçırmışım.
    bir nefeste, sağlıkla kucağına almanı diliyorum.
    tebrik ederim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim. Şeninde herşey gönlünce olsun.

      Sil
  3. Sağlıkla al kucağına :) Sevgiler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...