7 Ocak 2016 Perşembe

Düğün Dernek-2 Sünnet

Düğün Dernek 2 vizyona girince "hadi hemen gidelim." dedi eşim.
-Eee ben ilkini  izlemedim ki sen ne ara izledin dedim bende. 
Meğer kendisi nöbette izlemiş arkadaşları ile. Bende oturdum netten ilkini izledim de böylece ikinci filme gittik.
Yalnız ilki izlenmeden izlenebilir bir film olmuş ama ben yine de bağlantılı filmlerde sırayı bozmam arkadaş:)

Serinin ilkinde daha çok gülmüştüm. Yine Ahmet Kural&Murat Cemcir ikilisi eğlenceli tabi ki. Rollerinin hakkını vermişler. Ama benim favorim Yılmaz karakteri:)

Bu filmde de ilkindeki gibi düğün var. Bu seferki sünnet düğünü. Yalnız konu zayıf işlenmişti. İki farklı kültürdeki ailelerin sünnete karşı tutumu,farklılıkları daha güzel işlenebilirdi. Birazcık nasıl olsa izleniriz biz diyerek yapılmış gibiydi.

Filmin sonunda 3.filminde mesajı verildi. Bekleyip göreceğiz artık.

Birde kendisine yıllardır hayran olduğum Ferit Aktuğ'u küçük bir komiser rolünde de olsa görmek güzel bir sürpriz oldu.



2 yorum:

  1. bu ekibe herkes çok gülüyor. arkadaşlarım, hatta eşim gülmekten kırılıyor.
    bi ben anlamıyorum espirileri sanırım.
    donuk donuk bakıyorum herkes gülerken :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkes aynı tadı alamıyor işte. Bende sevdim,izledim,güldüm ama fanatikleri kadar eğlenemiyorum. Ben her zaman Cem Yılmaz cıyım:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...