27 Mart 2016 Pazar

2.ay


Bir ay daha geride kaldı...
Geçerken zor geçse de dönüp bakınca sanki dün doğmuş gibi Yağız. 
Bu ay ilk aya göre daha iyiydi çok şükür. 

Benim açımdan bakacak olursam daha fazla dışarı çıktım,kendimi daha iyi hissettim buna bağlı olarak. Hatta en yakın arkadaşıma ev oturmasına bile gittim:) 
İlk ay haftalık hastaneye gittiğimiz için hastane dönüşlerinde kısa bir E-Bebek gezisi ve birşeyler yiyip evimize dönüyorduk. 
Bu eve bağımlılık durumu benim gibi yıllarca aynı anda hem okumuş hem de geceleri nöbet tutarak çalışmış,sürekli dışarıda olmaya alışmış (çoğu Zaman 36 saatim evden ayrı geçiyordu.)biri olarak hayli zordu. Evlat olmasa,o melek yüz olmasa dayanamazdım. Zamanda akıp gitmezdi zaten...

Yağız'a gelirsek ilk aya göre daha iyiydi.
Bu ay,adetlerimizden olan Kırk uçurmayı yaptık. İhlas suresi okunmuş kırk taş ve altın attığımız suyla yıkadık. Anneme ziyarete gittik. Yengem hediye olarak Yağıza kıyafet almış. Annemde yumurta,soğan,şeker koydu. Anlamlarını pek bilmiyorum bu arada. Birde alnına un sürdü. :)
Sonrasında Bebek Mevlüdümüzü yaptık Allah kabul etsin. 

Kaka sorunsalı hala tam çözülmüş olmasa da bir tık ilerleme var. Buna da çok şükür. 

Bu ay bazı kıyafetleri küçük geldiği için kaldırdım. Bebek bezinde 2 numara atladı. Bunlar zamanın bir şekilde öyle ya da böyle geçtiğinin göstergesi. Duygulandım. 

Biraz biraz aguluyor. Bu minik iletişim bile çok güzel. Birde kalabalıkta dahi gözleriyle etrafı tararken beni bulup kilitlenmesi. O çok başka. Anne olmak güzel şey. 

2.ay da böyle bitti. Sıra 3.ayda...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...