28 Kasım 2016 Pazartesi

10.ay


Her ay gelişimini yazıp kendime hatırlatma olsun istiyordum ama maalesef en son 5. ayda yazabilmişim. Geri dönüp okuduğumda ne çok yol katettiğini ve bu süreçte neler yaşadığımı hatırlayınca şaşırıyorum. Zaman çabuk geçiyor dediklerini Yağız'dan sonra çok çok iyi anladım. 10 ay bitti ve her türlü zorluğa rağmen geçmesin istiyor insan. Zaman donsun ve bu kadar hızlı büyümesin...

Neyse Minik adamımızın artık üç dişi var dördüncüsü yolda. İlk iki alt diş rahat çıktı ama üst dişlerde huysuzluk başladı. Şimdilik ateş falan yok çok şükür. 

Uzun süredir sıralıyor. Koltuk ve kapılara tutunup tüm evi dolaşıyor. Ellerini bırakıp 10 sn kadar durabiliyor ama adım atmıyor. Belki zorlasak yürüyecek ama ben herşey kendiliğinden olsun istiyorum. Çünkü bunu gözlemlemek müthiş birşey. 
 
Eğer altı temiz, karnı toksa oyuncakları ile bir müddet tek başına oynayabiliyor. Oyuncaktan kasıt elektrikli süpürge, damacana, kumanda:D

Günde bin kere mini mini bir kuşu dinleyebilir. Uyuturken, oynarken, telefondan, benden, başkalarından hiç farketmez. Yeter ki "mini mini bir kuş donsun, penceremize konsun."

Anne,baba,dede,hadi,mama,gel diyor. Birde nanane tarzı birşey söylüyor ben anneanneye yoruyorum :)
Geceleri ağladığında anne hadi diyor beni benden alıyor. 

Hala geceleri emiyor. Gece beslenmesini kesmek gerekmiş. Bu konuya el atmam gerek. Birkaç denemem oldu ama pek başarılı olamadım. 

Ek gıda serüveni güzel. Artık evde ne pişirirsem tuz koymuyorum ve bu Yağız'ın da yemeği oluyor. Ailece masa etrafında aynı yemeği yemek çok güzel. İleride yemek seçmesin diye sürekli dua ediyorum çünkü bizim evde her türlü sebze vs. yenir. 

Sinirleniyor,öfkeleniyor,gülüyor ama en güzeli öyle kahkahalar atıyor ki gittiğimiz yerlerde animatör gibi milleti güldürüyor. 

Sünnet yaptırmak istedik. Tahliller yapıldı,gün alındı. O günden beri öksürüyor. Çocuk anladı herhalde hala daha tam olarak öksürük geçmediği için sünnet belirsiz bir şekilde ertelenmiş oldu. Öksürüğe iyi gelir belki diye de buhar makinesi aldık. Daha ikinci günü. İnşallah bir işe yarar. 





2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...