21 Mayıs 2017 Pazar

İstanbul Akvaryum,Crowne Plaza Anneler Günü Blogger Etkinliği






Pazar günü sevgili Yasemin'in daveti ile #engüzelannelergünüistanbulakvaryumda etkinliğinde idim. Bu yıl ikinci kez anneler günü (Tam netleşmemişti ama ben hissediyordum gebeliğimin başları da anneler gününe denk geliyordu. Onu da sayarsam 3.😄) yaşamış oluyorum.
Annelik gerçekten güzelliği kadar zor, mükemmelliği kadar sorumluluk yüklü. Geçmişte olsa tüm annelerin günü kutlu olsun. 

Bu güzel güne Florya'da denize sıfır konumlu Crowne Plaza otelde brunch ile başladık. Menüleri gayet çeşitli ve lezzetli idi. Çokta ilgili bir kadroları vardı. Yanımızda çocuklar olduğu için hem anlayış,hem de ilgi gerçekten önemli idi. 
Manzarası ise denize sıfır konumda olması sebebi ile çok güzeldi. Özel gün davetleri için şık bir seçenek. 

Brunch sonrası fırsat bulupta bir türlü gidemediğim İstanbul Akvaryum'a geçtik. Zaten Crowne Plaza ile yan yanalar.
İstanbul Akvaryum Dünyanın en büyük Tematik akvaryumu olma özelliği taşıyor. 17.000 kara ve deniz canlısı barındırıyor. 17 farklı temalı alanı birde biz içindeyken hafif yağmura denk geldiğimiz Amazon ormanı canlandırması mevcut.
Yağız bu tip gezilerde balıklara çok ilgi duyuyor. Yakalamaya çalışıp epey bir eğleniyor. Birşey anlamaz diye düşünmüyorum. Çünkü keyif aldığı belli oluyor. 

Fotoğraflar ortamın loşluğundan biraz karanlık çıktı ancak içerisi gerçekten müthiş. Devasa akvaryumlarda binlerce balık türü.  Köpek balıkları ve kutup penguenleri özellikle ilgi çekici. Hele o paytak yürüyen penguenlerin hızlı yüzüşleri. Çok şirin hayvanlar. 

İstanbul Akvaryum kesinlikle bir daha gidip daha uzun vakit geçirmek istediğim bir yer oldu. Sindire sindire tüm etiketleri okuyarak gezmezsem içime sinmiyor:)

Gezi sonu bizler için bu paketi hazırlayan İstanbul Akvaryum ekibine çok teşekkür ederim. En çok ilgimi çeken penguen 🐧 ve köpek balığı oyuncakları artık Yağız'ın oyuncakları arasına girdi. 

Akvaryumun sonunda şu ana kadar gördüğüm en büyük hediyelik eşya dükkanı yer alıyor. Çeşit o kadar çok ki seçmek için zorlanabilirsiniz. Sitelerinde de satışları mevcut oradan da temin edebilirsiniz. 

Bu geziye katılmamı sağlayan Yasemin'e ve diğer tüm arkadaşlara sohbet için teşekkür ederim. Keyifli bir anneler günü idi. 


 https://www.istanbulakvaryum.com/tr

5 yorum:

  1. Görüştüğümuze çok sevindim cnm. Nice güzel anneler günü yaşanan dileğiyle
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende yeniden denk gelmemize çok sevindim.öpüyorum seni;)

      Sil
  2. Seninle tanıştığıma çok memnun oldum cnm. Böyle etkinliklerin en güzel taraflarından biri de yeni insanlar tanımak. Yağız da senin gibi çok tatlı öptüm ikinizi de ;)
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Bende memnun oldum. Umarım yine karşılaşırız. Öpüyorum çok ;)

      Sil
  3. Akvaryum da süper :)
    ben de beklerim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...