13 Şubat 2017 Pazartesi

Yağız 1 Yaşında !

Biraz gecikmeli bir yazı olacak. Çünkü minik adamın peşinde koşmaktan buralara uğrayamaz oldum. 26 Ocak doğumlu Yağız ama ancak bugün yazıyorum. Yine de böyle özel günleri  geçte olsa kaydetmek istiyorum ki dönüp bakabileyim...


1 yaş Doğum günü kimine göre gereksiz bir kutlama. Bebeğin fazlaca birşey anlamadığı düşünülürse haksız oldukları söylenemez. Ama ben hem bir uğraşımın(organizasyon ayrıntıları hayli kafa yoruyor,ücretsiz izinde olduğum içinde vaktim bol)olmasını sevdiğimden,hem de zorlu geçen bir yılı kutlamanın iyi gelebileceğini düşündüğümden kutlamak istedim. İyi ki de yapmışım. Çünkü bana iyi geldi. Ben bana iyi gelen şeyleri yapmayı seviyorum. 

Başka bir postta bahsetmeyi düşündüğüm İstanbul/Haznedardaki Masal Parti Evi'nde yaptık Doğum gününü. Mekanı sadece kiraladık. Süsleme,hediyelik ve ikramlıklar bize aitti. Yani bana :) 


 
Ne yapsam,bir tema seçmeli miyim diye çok düşündüm. Hediye dağıtmalı mıyım diye de mesela..Aslında ben artık kokulu taş,magnet vb. şeylerin hatıra olarak verilmesini pek istemediğimden "kitap en güzel hediyedir"sloganıyla kitap dağıtmaya karar verdim. Belki birilerinin okumasına vesile olmuş oluruz diye de bu fikri çok sevdim. Küçük prens karakterini hep çok sevimli bulduğumdan tercihimi bu yönde yaptım. Kitabı okudum,sevdim de ama bazı fanatikleri gibi değilim. Bu konuda aşırı bağımlılar gördüm ondan diyorum ;)




Bu temaya karar verince gözüktü yine Eminönü yolları bize. Süslemeleri aldım. Bir internet sitesinden afiş,banner,kitap ayracı tasarımını yapıp sipariş verdim. Peçete,su şişesi,mısır kartonlarının üzerinde sticker gibi detayları sevmiyorum. Bu yüzden kendimce gereksiz şeyleri yaptırmadım. 
Sonra D&R dan kitapları sipariş ettim ve gerekli ekipmanı tamamlamış oldum. 

 
Hep sarı papyon ve askısı olsun istemiştim onu da internetten bulabildim ve tam istediğim gibi oldu :) Keçeden de kendim taç kesip silikonla yapıştırınca Yağız'ın kıyafeti tamamlandı. 

Pasta,muffin ve kurabiyeleri kitaptaki karakterlere uygun yapmaya çalıştım. Çalıştım diyorum çünkü tamamı bana ve yakın arkadaşıma ait. Şeker hamuru süsleme kısımları ise tamamıyla benim eserim :)



 Doğum gününe gelince sohbet eşliğinde başladı,fotoğraflar çekildi. Sonra güzel dilekler dileyip pastayı kestik. Arkasından Yağız'ın favorisi "mini mini bir kuş donmuştu" şarkısı ile dans edip ikramlara gömüldük. Tamamen kendiliğinden gelişti herşey ve gerçekten keyifli idi. Doğum günü olsun da fotoğraf çekilip bir yerlere koyalım diye değil,gerçekten sohbet eşliğinde samimi bir gündü. Ben zaten konuşmayı çok çok sevdiğimden tüm misafirlerimle ilgilendim :)
Yağız da özgürce (artık yürüyor) oyun parkında top havuzunda vakit geçirip eğlendi. En önemlisi onun sıkılmamasıydı. Zaten Yağız her zaman kalabalığı sever,kalabalıkta dans edip coşturur. Bu yüzden zorlanmadım.




 

İyi ki yapmışım. Bana iyi geldi. Zaten balonlar,süslemeler bana hep iyi gelir:) 

*Doğum günü karşıtı olanlara saygım sonsuz. Ben böyle uygun gördüm. Böyle yaptım. Çok keyif aldım. 

**Özellikle uyumlu giyinelim gibi bir tercihin olmadı. Bendeniz gayet kilolu olduğumdan bulduğum ilk büyük beden mağazasına attım kendimi. Şansıma arasam asla bulamayacağım bu mavinin tonundaki gömleğe rast geldim. Hala şaşkınım. Buradan tüm şişmanlara selam olsun yeri gelmişken ;D

***Kendime not:afişte 77 cm yazsa da 79 cm olmuş Yağız. Son zamanlarda DR. Kontrolü olmadığı için ölçümü yanlış yapmışsın Nuran! Çok önemli bilgi! :D

****Mekanla ilgili ayrıntılı bir post yazağım. Belki Güngören,Haznedar,Bahçelievler civarlarında yaşayanlara fikir olur. 

;)

4 yorum:

  1. Mutlu yaşları olsun minik Yağız'ın :)

    YanıtlaSil
  2. Annesiyle,babasıyla sağlıkla mutlulukla geçecek daha nice yaşları olsun :)

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ediyorum cnm:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...